Sunday, November 1, 2009

RAYA 20 SEPTEMBER 2009








assalamualaikum...malam nih aku update banyak sikit...sebab dah lama xupdate blog...huhuhu...bz...bz...

nih kenangan2 mase puasa ari terakhir kirenya satu malam sebelum malam rayalah...n sekaligus birthday Fang jatuh hari raya pertama...kirenya kebetulanlahkan... aku buat bihun goreng cina resepi ibu bagi...hahaha...apelagi...licin beb....nih gambar2 sepanjang 3 hari berturut2...Fiza buat cup cake...n aku diberi tugas alihkan tumpuan Fang n buat2 xpaham redox and reduction walaupun aku da paham n fang da ajar sebelum tu...bukan senang nak berlakon neyh...hahaha~

raya nih raya pertama aku xberaya dgn ibu... =( sedih... but im strong babe! hahaha~ seronok gak...walaupun ibu xbg keluar beraya...rayalah dengan budak2 kt dlm ID (international department) ibu suruh aku study...n alhamdulillah..berbaloi2...huhuhu~ terima kasih Allah.... mengurniakan ibu yg sgt menyayangi aku dan mengurniakan aku kesempatan dariMu utk meneruskan perjuangan disini. semoga aku terus berjaya ya Allah, Tuhan sekalian alam...

Aku buat cubaan pertama masak dendeng masa raya tanpa pengawasan ibu...huhuhu~berjaya syukur... nih gelagat hari raya tapi macam xraya...study!!!huhuhu

No comments:

Post a Comment