Wednesday, February 10, 2010

Patutkah aku....

Aku sedang menghadapi krisis kewangan...jadi...
aku rasa nk tamatkn talian hp line germany aku...
hurm... bkn ade org kol pn...n aku mmg guna VOIP je kalo nk kol msia...kwn2 kt cn pn sentiasa dgn aku...xperlu call2...skype je ok dah...
hurm...kne la aku cut sane sini...
aku da biasa idup xde duit dr kecik dlu...so xde masalah sgt sebenarnye...
alhamdulillah...Allah dah bekalkn aku dengan kekuatan hati bila xde duit dr kecik lg...
=)
dapat je allowance dr MARA nnt aku nk tamatkan la hp aku...
hurm...ya Allah, cptknlah mara masukkn duit...aku xnk pinjam duit kwn2 aku..
berhutang nih mmg aku nk elakkan betul...

2 comments:

  1. erm....Allah sentiasa ada bersama2 kte kan....doa bnyk2 moga hidup kat negara org dipermudahkan....
    all da best k.aqis

    ReplyDelete
  2. hehehe...betul3...hanya DIA maha mengetahui...ujian utk hamba2-Nya...

    ReplyDelete