Saturday, February 20, 2010

Piss Offffff =(

alhamdulillah...baru abes exam math tadi...ku bermohon pada Allah, luluskanlah aku...walaupun aku xtau ape yg aku buat tadi....ya Allah...

sekadar mahu meluahkan rasa hati aku kat cn...renunganku di masa depan... aku merasa sangat marah...semarah-marahnya... dgn kenyataan yg aku dapat tadi... walaupun bukan aku yg jadi mangsanya...tp darah daging aku yg jadi mangsa... ya Allah, aku tahu... kalau berbuat dosa dan mencanang-canang dan bercerita pada orang...maksudnya mengaibkan diri sendiri....dan melukakan hati org juga... kasihan adikku...kenyataan yg diterimanya tlalu menyakitkan...perempuan yg menyakiti adikku itu sungguh rendah maruahnya...pada pandanganku...kerana seorg mahukan seorang lelaki dan merampas kekasih adikku...dia sanggup membuka pekung di dadanya dan menceritakan benda aib yg telah dibuatnya secara terperinci...nauzubillah...bila aku tahu...aku jadi terlalu sakit hati... xperlulah cerita sampai macam tu sekali... tapi aku tahu adikku tabah...cuma kadang2 ujian ni terlalu berat untuk dipikul... bagi aku...kalau perempuan tersebut mahukan kekasih adikku...xperlu sampai cerita perkara yg menjijikkan dan menjatuhkan maruah sendiri...sekaligus menyakiti...dahlah merampas...tambah mahu dikasihani lagi... sabarlah adikku...sabar dan tabahkan hatimu... ada yg lebih baik untukmu nanti...insyaAllah...

1 comment:

  1. k.qis.....wanie pernah rase ape yg adek k.qis rase...(i guess i understand what u've talking about....ding..!!)
    tp, kene tabah + sabar...
    serious.....klu x, bley menjerit2....
    mase wanie kene dl, alhamdulillah la die cume text je...
    if die serang dpn2, xpasal2 mkn penumbuk wanie org tue....
    now, org tue xbrani kcu2 lagi...sbb die da kene marah ngan wanie...sbb die penipu besar....

    ReplyDelete