Saturday, May 8, 2010

Selamat Hari Ibu...

Selamat hari ibu... terutama skali kepada ibu aku puan Roslah Binti Ali, u r my everything =) aku da wish tadi dah kol ibu pukul 12 mlm waktu msia...kire2 kul 6ptg waktu cn... lame la borak...(mmg da jd adat xkan dpt ckp sekejap pny...ade je cite) dari pasal kucing2, itik, kambing, ayam2, keadaan semasa... mendengar luahan hati ibu...smpaila pasal arguing aku amik tiket balik...hahaha...i just miss her so much...miss her nagging....especially..ngeh ngeh ngeh...

Selamat hari ibu kpd mama puan Ruzifah Binti Ali, kesudianmu melahirkanku amat aku hargai =)terima kasih kerana beri aku peluang melihat dunia dan memberi aku kpd ibu yg amat aku cintai =) td kol mama gak wish kt mama...dgr mama cite misteri kehilangan abg.hahaha...

dua ibu yg amat penting dlm idup aku...kalo xde salah satu...mmg aku xde kt dunia ni =)

selamat hari ibu kepada kakak aku puan rubiatun adawiah binti ali a.k.a puan Ruby ...aku nak kol tp hp die da damage kena masuk dlm kuah n kena baling ngn bos kecil mohd raif rayyan... kakak pn mcm ibu gak kt aku sbb dr aku baby kakak yg tlg ibu jg aku =) that is why i love my ibu n kakak so much...cam pasir kt pantai...walaupun xberkilau tapi xterkira banyaknye...org slalu kate permata tu berharga...tp bagi aku...pasir lagi berharga...pasir boleh buat umah =)lg fungsinya besar...

jasa dan pengorbanan ibu...xterkira...xmampu utk dibayar dgn wang ringgit...harapanku semoga Allah s.w.t sntiasa permudahkan segala urusan kite semua dan melimpahkan rahmat dan hidayah-Nya kpd kte...dan menempatkan kita semua dlm golongan hamba-Nya yg soleh...ameen~

selamat hari ibu kpd semua ibu2 di dunia =)

1 comment:

  1. hmmm sedey siot aku membacanya..... ko memang anak ibu ...

    ReplyDelete